Kompanija Dijamant i ove godine pružila podršku Suncokretima
Suncokret je pre tri godine, kada je započeta realizacija kampanje postao zajednički simbol Dijamanta i osoba sa Daunovim sindromom. Od tog trenutka, sve aktivnosti koje je kompanija sprovela imale su za cilj da se pruži podrška osobama koje se u društvu percipiraju kao drugačije, a i ove godine je on ostvaren.
Svetski dan osoba sa Daunovim sindromom obeležen je himnom, koja je snimnjena u saradnji sa poznatom autorkom i tekstopiscem Bojanom Vunturišević i njenim dečijim horom. „Čitav svet neka shvati da svi smo mi dijamanti“, stih je pesme upućen društvu, koji treba da ukaže da ljubav i razumevanje ne znaju za različitosti.
Ove godine se na policama marketa našlo milion i dvesta hiljada flaša Dijamant ulja, sa posebno oslikanom etiketom, a od svake prodate boce, po jedan dinar odvojen je i doniran Savezu udruženja za pomoć osobama sa Daunovim sindromom. Na ovaj način Dijamant je pokazao koliko je podrška zajednici u okviru koje posluje važna, i koliko male promene u društvu mogu da doprinesu kvalitetnijem životu osoba sa Daunovim sindromom.
Završetak kampanje obeležen je na jedinstven način, oslikavanjem zida kompanije u kojem su učestvovali umetnici iz različitih gradova Srbije, koji su se odazvali pozivu i priključili ovoj Dijamantovoj akciji. Grafiteri su kroz oblike i simbole oživeli ideje o inkluzivnom društvu, koje treba da inspirišu na prihvatanje različitosti i pružanje podrške Daun zajednici. Kompanija će od sada imati novo ruho, ukrašeno bojama solidarnosti i podrške, koje će ostati trajna uspomena na projekat „Prati suncokret“.
Dijamant će kao i do sada nastaviti da bude aktivan učesnik u društveno odgovornim kampanjama, koje treba da posluže kao primer svim ostalim kompanijama da pruže pomoć zajednici u kojoj posluju.