Dijamant donirao 1.700.000 dinara Savezu udruženja za pomoć osobama sa Daunovim sindromom
Kompanija Dijamant četvrtu godinu zaredom nastavlja misiju podrške osobama sa Daunovim sindromom kroz realizaciju društveno odgovornog projekta „Prati suncokret“.
Milion i sedamsto hiljada flaša Dijamant ulja, sa posebno oslikanom etiketom se i ove godine našlo na policama marketa širom Srbije, a od svake prodate boce, po jedan dinar odvojen je i doniran Savezu udruženja za pomoć osobama sa Daunovim sindromom.
“Donacijom doprinosimo dodatnom unapređenju kvaliteta života osoba sa Daunovim sindromom, a dosadašnje aktivnosti koje smo sproveli, poput snimanja himne, oslikavanja zida naše fabrike i organizovanja edukativnih radionica za osnovce, za cilj su imale da podignu svest javnosti i prenesu poruku da smo „više slični nego različiti“. Važno nam je da kroz ovaj projekat pokažemo da su osobe sa Daunovim sindromom vredne, kreativne i posvećene i da malim doprinosom svakog pojedinca, podstičemo njihovu samostalnost i inkluziju u sve društvene tokove. Iznos od 1.700.000 dinara će biti usmeren na organizaciju kreativnih radionica, rekreativnih i edukativnih kampova, nabavku neophodnih materijala za rad, koji će doprineti podsticanju druženja i umrežavanja članova Saveza“, izjavila je Bojana Petrašek Dunđerski, brend menadžer kompanije Dijamant.
Krunu ovogodišnje kampanje predstavlja saradnja Dijamanta sa humanitarnom organizacijom „Dečje srce“, čiji je rad usmeren na pružanje podrške osobama sa smetnjama u razvoju.
Kreiranjem posebnih kecelja, u simbolima i motivima zajedništva i podrške, koje su osmislili i oslikali u okviru kreativne radionice članovi Saveza – Milica, Vuk, Bojan i Lazar, Dijamant je dao poseban pečat projektu. Svi koji žele, putem web stranice zvucisrca.rs ili na adresi Čuburska 12, moći će da kupe kecelje koje će se u prodaji naći simbolično, od 21. marta, kada se obeležava Svetski dan osoba sa Daunovim sindromom.
Sav iznos od prodatih kecelja, biće doniran organizaciji „Dečje srce“, čime je Dijamant pokazao želju i inicijativu da bude aktivan učesnik u kampanjama koje za cilj imaju da unesu pozitivne društvene promene i pruže podršku onima koje javnost percipira kao drugačije.