Kad se u posao umeša ljubav

Kad se u posao umeša ljubav

Kad se u posao umeša ljubav

Kao i uvek kod nas, u sve se meša ljubav. Ponekad se umeša i sreća i pomogne da ono što radimo, ono što se suvoparno zove našim svakodnevnim poslom, bude upravo ono što volimo.

Ipak, i brend ambasador kompanije „Dijamant“, Zdravko Gavrilović i pobednica „Dijamantovog“ takmičenja „Mladi poslastičar“, Milica Đurđević, slažu se da je ljubav glavni i  magični sastojak. Da li ste oduvek znali šta volite i želite, ili su vas toplina doma i porodica opredelili ka pravom putu, manje je važno.

Činjenica je da je Ugostiteljsko-turistička srednja stručna škola već duži niz godina  u vrhu željenih opredeljenja naše omladine. Međutim, to nije slučajno, upravo zahvaljujući projektima poput „Mladog poslastičara“.

„Osnovni cilj, kojim smo se vodili jeste da deci omogućimo praktično znanje, da ih motivišemo i inspirišemo da budu još bolji i da radimo na unapređenju njihovih sposobnosti. Uspostavili smo sjajnu saradnju sa školama koje upisuju đake ovog smera, što je neophodno u razvoju i čuvanju najslađe profesije, čemu smo, nadam se, u saradnji sa našim prijateljima iz Dijamanta i mi svi zajedno doprineli. „ – kaže Zdravko, a Milica dodaje da su „Mladi poslastičari“ bili idealna prilika da se provede dragoceno vreme u društvu profesionalaca i zanat „krade“ od najboljih kolega.

Nagrade, ma koliko da nisu presudne, za mlade početnike jesu značajne i stimulišuče i predstavljaju potvrdu, kako Milica kaže, da smo na pravom putu. Za ostvarene profesionalce, priznanje da ste najbolji u onome što radite, pre svega je ogromna odgovornost i obaveza za stalnim usavršavanjem.

Početnici su malo i neiskusni, kada pitate „mladog poslastičara“ u čemu je tajna dobrog kolača, skoro svaki će vam reći da ona leži u dobrom receptu, kvalitetnim sastojcima i savladanim veštinama pripreme. I neodustajanju, ako nešto ne uspe iz prvog puta.  A za majstora? „Tajna dobrog kolača je u ljubavi kojom pristupate spremanju.“ – tvrdi Zdravko.

Nagradu od 200 000 dinara kompanije „Dijamant“, Milica će iskoristiti za dalje usavršavanje i školovanje, i nastaviće da se takmiči kad god za to bude prilike, dok je Zdravko, kao brend ambasador ove kompanije, uživa u svojoj odgovornosti da edukuje mlade generacije, da ih nauči da je poslastičarstvo profesija koja zahteva mnogo odricanja i posvećenosti, ali, da ako ima ljubavi, donosi i ogromno zadovoljstvo.

Ocenite članak
[Ukupno: 3 Prosečno: 5]