Kampanja „Tanjir pun ljubavi“ kompanije Dijamant osvojila prestižnu nagradu na IAB MIXX Awards

Kampanja „Tanjir pun ljubavi“ kompanije Dijamant osvojila prestižnu nagradu na IAB MIXX Awards

Kampanja „Tanjir pun ljubavi“ kompanije Dijamant osvojila prestižnu nagradu na IAB MIXX Awards

IAB MIXX Awards je međunarodno takmičenje, koje za cilj ima da prepozna i nagradi najbolje digitalne strategije i medijske kampanje.

Kampanja „Tanjir pun ljubavi“, kompanije Dijamant, inspirisala je stambene zajednice u Srbiji da se povežu i dokazala da se komšijske vrednosti i dalje cene. Dobar komšiluk je oduvek bio poput velike porodice sa kojom možemo podeliti sve one lepe trenutke, koje ćemo zauvek pamtiti.

Osvajanje prestižne nagrade u kategoriji „Community building“ govori o posvećenosti kompanije da digitalnu komunikaciju i interakciju sa korisnicima unapredi i podigne na viši nivo.

Ocenite članak
[Ukupno: 0 Prosečno: 0]