Dijamant ulje miljenik potrošača Srbije

Dijamant ulje miljenik potrošača Srbije

Dijamant ulje miljenik potrošača Srbije

Kompanija Dijamant dobitnik je priznanja „Miljenik potrošača” u kategoriji „Ulje, prilozi i prelivi”, koje dodeljuje udruženje „Moja Srbija” u saradnji sa Centrom potrošača Srbije, a uz podršku Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine i Grada Beograda.

Nagrada se dodeljuju treći put isključivo na osnovu glasova potrošača i to putem interneta i ankete na terenu koja se sprovodi u 10 gradova Srbije, na uzorku od 2000 ispitanika.

„Nagrade koje dolaze od potrošača imaju posebnu vrednost i značaj za kompanije, jer krajnji korisnici predstavljaju i najkompetentniji žiri. Od prvih koraka u procesu proizvodnje do finalnog plasmana na tržište, u fokusu su nam potrebe i zahtevi potrošača, stoga je čast biti prepoznat i izdvojen po kvalitetu. Ujedno, ovo je potvrda uspešne poslovne politike, podsticaj i obaveza da nastavimo da se razvijamo u svim segmentima i ulažemo u proizvodne kapacitete“, izjavio je Filippos Nanopoulos, direktor marketinga i razvoja kompanije Dijamant.

Priznanja „Miljenik potrošača” dodeljuju se brendovima na našem tržištu bez obzira na njihovo i poreklo kompanija u čijem vlasništvu se nalaze, a ove godine u konkurenciji za nagradu našlo se oko 1.500 brendova.

 

 

Ocenite članak
[Ukupno: 1 Prosečno: 5]