Dodeljena priznanja za najbolje CSR kampanje

Dodeljena priznanja za najbolje CSR kampanje

Dijamantu Grand Prix Statueta za kampanju „Prati suncokret“

Na upravo održanom Festivalu društveno odgovorne komunikacije u Srbiji – Titulu najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji 2020/2021 godine i statuetu GRAND PRIX KAMPANJE SA SVRHOM 2021 osvojila je  kampanja „Prati suncokret“ kompanije Dijamant.

Inicijativa koja je usmerena na podršku osobama sa Daunovim sindromom i edukaciju šire javnosti o značaju njihove inkluzije u društvene aktivnosti, kreirana je u saradnji sa digitalnom agencijom Žiška i PR agencijom Right.

„Ponosni smo na činjenicu da su svrha i cilj kampanje prepoznati i nagrađeni od strane stručne javnosti i da smo uspeli u početnoj ideji – da pokažemo da u našem društvu postoje osobe koje uz podršku mogu mnogo da postignu. Kampanjom „Prati suncokret“ obezbedili smo novčana sredstva za više udruženja u zemlji i doprineli boljem razumevanju problema sa kojima se osobe sa Daunovim sindromom susreću.

Mi u Dijamantu verujemo da kompanije imaju za cilj da pokreću nove teme i nude rešenja kojima se postižu bolji uslovi života i ruše neke barijere i predrasude u društvu“, izjavila je povodom uručivanja nagrade Bojana Petrašek Dunđerski, brend menadžer kompanije Dijamant, i najavila nastavak kampanje „Prati suncokret“ za kraj godine.

Festival društveno odgovorne komunikacije je prvi ovakve vrste u Srbiji i regionu, ali i jedan od prvih u svetu posvećenih značaju društvene odgovornosti. Inicijator je Udruženje ‘Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti’ koje želi da podstakne komunikaciju usklađenu sa društvenim ciljevima, naročito onim koji se tiče dobrobiti dece.

Ocenite članak
[Ukupno: 0 Prosečno: 0]