Dijamant brend broj 1 u Srbiji
Istraživanje agencije NielsenIQ
Kompanija Dijamant je prema AC Nielsenu, vodećoj svetskoj agenciji za istraživanje tržišta, brend broj jedan u Srbiji u kategorijama jestivo ulje, majonez, stoni i namazni margarin.
Na osnovu kontinuiranog izveštavanja agencije „NielsenIQ“, koja posluje u više od 100 zemalja i nudi analize u razvoju i praćenju tržišta, Dijamant je još jednom potvrdio svoju lidersku poziciju na tržištu Srbije kao i da je sinonim za kvalitet, iskustvo, tradiciju i inovacije[1].
„Globalna agencija NielsenIQ je na osnovu prikupljenih podataka sa tržišta maloprodaje utvrdila da Dijamant ima vodeću poziciju u kategorijama jestivo ulje, majonez, stoni i namazni margarin. Ovo je potvrda da, nakon osam decenija poslovanja, kompanija odgovora na sve izazove i uspešno brani svoju lidersku poziciju, izjavio je Filipov Nanopoulos, direktor marketinga i razvoja Dijamanta dodavši da glavni cilj kompanije jeste da nastavi sa odličnim poslovnim rezultatima i opravda poverenje koje je dobilo od strane potrošača.
Kompanija Dijamant važi za jednu od najpoznatijih i najvećih regionalnih kompanija na tržištu jestivih ulja. Poznata po suncokretovom ulju, čiji kvalitet je rezultat znanja, iskustva, tradicije i kvalitetnih sirovina, Dijamant je ujedno i prepoznatljiv po svojoj inovativnosti, razvijanju kategorija i novih proizvoda, što ga čini konkurentnim i uvek korak ispred očekivanja svih potrošača.
[1] „Kalkulacija Dijamanta zasnovana na podacima NielsenaIQ kroz Retail Index Service za jestiva ulja, majonez stoni i namazni margarin za period od 52 nedelje, zaključno sa septembrom 2021. godine, za čitavo tržište maloprodaje u Srbiji“, potvrdili su u Nielesen-u.