Brand footprint 2024. bedž za Dijamant

Brand footprint 2024. bedž za Dijamant

Drugo mesto u kategoriji najčešće biranih brendova

U izveštaju CPS GfK* Brand Footprint Europe, koji pruža uvid u preferencije potrošača na različitim tržištima i kategorijama, a pomoću pokazatelja Consumer Reach Points (CRP), zasnovanog na penetraciji kupaca I frekvenciji kupovine, analizira se više od 42.000 brendova.

Rezultati analize podataka za Srbiju pokazuju da je kompanija Dijamant, koja je članica Fortenova grupe, zauzela drugo mesto u kategoriji najčešće biranih brendova FMCG sektora, koju čine renomirani domaći i inostrani brendovi.

Ovo priznanje dolazi u godini kada smo obeležili 85 godina postojanja, što ga čini još značajnijim, jer smo još jednom potvrdili kvalitet svih naših proizvoda, opravdali smer poslovanja koji negujemo decenijama, i ono najvažnije, na tom putu uspeli da održimo poverenje potrošača na visokom nivou, koji su sve to prepoznali i nagradili.

Ponosno ćemo nositi Brand footprint 2024. bedž, jer je ovo priznanje za naše dosadašnje uspehe i inspiracija za nastavak postizanja još boljih rezultata

Zahvaljujući našim zaposlenima, ostavili smo još jedan neizbrisiv trag u istoriji i tradiciji poslovanja dugoj više od 85 godina!

Ocenite članak
[Ukupno: 0 Prosečno: 0]